Matematik
- Düşünme biçiminde farklılık kazandırmak, analitik bir bakış açısı kazandırmak.
- Değişkenler/olaylar arasındaki bağlantıları kurabilme, görebilme yeteneğini geliştirmek,
- Öğrencilerin olay, durum ve problemlere değişik açılardan bakabilmelerini sağlamak,
- Yaşamda karşılaşılan problemleri analitik olarak yorumlayarak bir yaklaşım kazanmalarını sağlamak,
- Problem çözme becerilerini, eleştirel düşünme becerilerini, iletişim becerilerini, yaratıcı düşünme becerilerini, yansıtıcı düşünme becerilerini kazandırarak kavramsal ve zihinsel gelişimlerini artırmak,
- Hayata pozitif bakmalarını ve çözüm odaklı olmalarını sağlamak,
- Düşünme güçlerini geliştirmek ve matematiği güç, karmaşık ve soyut algılanış biçiminden kurtarmalarını sağlamak,
- Neden-sonuç ilişkisi kurma gücünü geliştirmek,
- Bilgiyi transfer etme ve uygulama gücünü geliştirmek,
- Çabuk ve doğru karar verme gücünü geliştirmek,
- Kişisel ve sosyal gelişimlerine yardımcı olmak, kendine güven duygusunu geliştirmesini sağlamak, *Araştırma ve işbirliği içinde çalışma becerilerini artırmaktır.
- Her sınıf seviyesinde belirli periyotlarla Konu Tarama, YGS ve LYS deneme sınavları yapılarak öğrencilerimiz üniversite giriş sınavına hazırlanmak.
- İzleme, geri bildirim, düzeltme ve yönlendirme sistemi kurulmuş, öğrenme eksikliklerinin anında giderilmesi ve ortalamanın üstündeki öğrencilerin çeşitli etkinliklere yönlendirilmelerini sağlamak.
- Çeşitli etkinlikler, projeler ve yarışmalar (Okul içi, il,ilçe ve uluslararası çaptaki yarışmalar, Tübitak ve proje çalışmaları) aracılığıyla öğrencilerin işbirliği içinde çalışma becerileri ve paylaşma duygularını geliştirmek
Matematik eğitimimizle öğrencilerimizin;
1. Problem Çözme Becerisi
2. İlişkilendirme Becerisi
3. İletişim Kurma Becerisi
4. Matematiksel Modelleme Becerisi
5. Akıl Yürütme Becerisi
ile öğrenme-öğretme sürecinde matematiksel kuralların ezberletilmesi yerine, bu kuralları öğrencilerin bulmasını sağlayacak, matematiksel düşünmenin öğrenciye kazandırılması